آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای را آموزش ظراحی لوگو خواهید دیدبا اساتید مجرب و کاربلد

آموزش طراحی لوگو

در این وبلاگ به آموزش طراحی لوگو می پردازیم و به صورت عملی و حرفه ای را آموزش ظراحی لوگو خواهید دیدبا اساتید مجرب و کاربلد

  • ۰
  • ۰

برای قدمت با لوگوی خود بمانید با آموزش طراحی لوگو هم همراه شود.
در حال حاضر ، من در مورد تعمیرات اساسی در اینجا صحبت نمی کنم. از همه گذشته ، اگر در گذشته آرم شما موفقیت آمیز بوده است ، شما نمی خواهید بیش از حد از طرح مورد استفاده خود منحرف شوید. اما ، یک ترفند ساده در اینجا و آنجا ، مانند تغییر در نوع و رنگ چهره ، ممکن است تمام طول بکشد تا آرم شما جاری شود ، در حالی که هنوز ظاهر و معنای نمادین خود را حفظ می کند. نکته اصلی یافتن تعادل مناسب بین یک نگاه قدیمی و جدید است. اگر با تیم صحیح طراحان و بازاریابان کار می کنید ، انجام این کار خیلی سخت نخواهد بود.

این موضوع را حفظ کنید ، اما خیلی ربطی ندارد
هنگام طراحی یک آرم ، همیشه مهم است که درباره مخاطب مورد نظر خود فکر کنید. نوع و رنگ بندی شبیه به کودک ممکن است برای یک فروشگاه اسباب بازی خوب کار کند ، اما برای یک موسسه حقوقی آنقدر زیاد نیست. آرم شما همچنین باید در جذب افرادی که به عنوان یک تجارت فعالیت می کنید ، کار خوبی انجام دهد. همانطور که در ابتدای این پست اشاره کردم ، آرم شما باید نوعی شناخت و ارتباط با برند شما را اخذ کند. اگر معنایی در پشت آن نباشد ، این اتفاق نمی تواند رخ دهد. در حالی که آرم شما لازم نیست آنچه را انجام می دهد بگوید ، باید بگوید شما چه کسی هستید و به عنوان یک مشاغل چه چیزی را معرفی می کنید. منظور من از خیلی مرتبط بودن چیست؟ آرم شما نیازی به توضیحی ندارد. به عنوان مثال ، اگر تجارت شما رستوران است ، نیازی به نشان دادن غذا ندارید. شما می توانید لطیف باشید و همچنان پیام خود را فرا بگیرید. در حقیقت ، هرچه یک آرم انتزاعی تر باشد ، به یاد ماندنی تر خواهد بود.

بنابراین ، ما در اینجا چه چیزی آموخته ایم؟ یک آرم قوی محور هر استراتژی برندسازی است. اینگونه ارتباط دارد که مشتریان بالقوه با برند شما ارتباط دارند. این باید الهام بخش ، بیانگر ، ساده و حرفه ای باشد. به یاد داشته باشید ، هدف این است که یک تصور طولانی مدت ایجاد کنید تا افراد به ایجاد ارتباط با برند شما ادامه دهند.

https://maktabtv.com/Courses/logo-design/

یازی به فروش نیست ، اما باید به اندازه کافی صریح باشد تا مردم شما را به خاطر بسپارند و به پیام شما ارتباط برقرار کنند.

  • ۹۸/۰۹/۱۳
  • mh ha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی