برای قدمت با لوگوی خود بمانید با آموزش طراحی لوگو هم همراه شود.
در حال حاضر ، من در مورد تعمیرات اساسی در اینجا صحبت نمی کنم. از همه گذشته ، اگر در گذشته آرم شما موفقیت آمیز بوده است ، شما نمی خواهید بیش از حد از طرح مورد استفاده خود منحرف شوید. اما ، یک ترفند ساده در اینجا و آنجا ، مانند تغییر در نوع و رنگ چهره ، ممکن است تمام طول بکشد تا آرم شما جاری شود ، در حالی که هنوز ظاهر و معنای نمادین خود را حفظ می کند. نکته اصلی یافتن تعادل مناسب بین یک نگاه قدیمی و جدید است. اگر با تیم صحیح طراحان و بازاریابان کار می کنید ، انجام این کار خیلی سخت نخواهد بود.
این موضوع را حفظ کنید ، اما خیلی ربطی ندارد
هنگام طراحی یک آرم ، همیشه مهم است که درباره مخاطب مورد نظر خود فکر کنید. نوع و رنگ بندی شبیه به کودک ممکن است برای یک فروشگاه اسباب بازی خوب کار کند ، اما برای یک موسسه حقوقی آنقدر زیاد نیست. آرم شما همچنین باید در جذب افرادی که به عنوان یک تجارت فعالیت می کنید ، کار خوبی انجام دهد. همانطور که در ابتدای این پست اشاره کردم ، آرم شما باید نوعی شناخت و ارتباط با برند شما را اخذ کند. اگر معنایی در پشت آن نباشد ، این اتفاق نمی تواند رخ دهد. در حالی که آرم شما لازم نیست آنچه را انجام می دهد بگوید ، باید بگوید شما چه کسی هستید و به عنوان یک مشاغل چه چیزی را معرفی می کنید. منظور من از خیلی مرتبط بودن چیست؟ آرم شما نیازی به توضیحی ندارد. به عنوان مثال ، اگر تجارت شما رستوران است ، نیازی به نشان دادن غذا ندارید. شما می توانید لطیف باشید و همچنان پیام خود را فرا بگیرید. در حقیقت ، هرچه یک آرم انتزاعی تر باشد ، به یاد ماندنی تر خواهد بود.
بنابراین ، ما در اینجا چه چیزی آموخته ایم؟ یک آرم قوی محور هر استراتژی برندسازی است. اینگونه ارتباط دارد که مشتریان بالقوه با برند شما ارتباط دارند. این باید الهام بخش ، بیانگر ، ساده و حرفه ای باشد. به یاد داشته باشید ، هدف این است که یک تصور طولانی مدت ایجاد کنید تا افراد به ایجاد ارتباط با برند شما ادامه دهند.
https://maktabtv.com/Courses/logo-design/
یازی به فروش نیست ، اما باید به اندازه کافی صریح باشد تا مردم شما را به خاطر بسپارند و به پیام شما ارتباط برقرار کنند.
- ۹۸/۰۹/۱۳